Usluga poziva u nuždi u vašem ID. modelu
Ako vaš ID. registrira težak sudar, bit će automatski pozvana pomoć preko sustava poziva u nuždi eCall propisanog u Europskoj uniji, dok će svi važni podaci biti proslijeđeni najbližem centru za koordinaciju spašavanja. K tomu možete koristiti SOS tipku u svom vozilu i tako manualno uputiti poziv u nuždi. U tom će vam slučaju call centar pružiti osobnu podršku¹. Ovu uslugu možete koristiti i ako niste aktivirali usluge We Connect. Tako ćete u slučaju nužde biti u dobrim rukama.
Poziv za pomoć na cesti² u vašem ID. modelu
U slučaju defekta u svom ID. modelu možete u svakom trenutku aktivirati pomoć na cesti¹. I to u brojnim europskim zemljama. Pritiskom na gumb bit ćete automatski spojeni s call centrom koji će vam pružiti dodatnu pomoć u obliku konkretnih preporuka za postupanje ili će vam poslati Volkswagen servisno vozilo. Ako ste zaključili ugovor za We Connect, podaci o vašem vozilu bit će automatski proslijeđeni.
"Travel Assist" sa zbirnim podacima u vašem ID. modelu
Opcijski "Travel Assist" sa zbirnim podacima³ može neprekidno voditi vaš ID. po sredini kolnika ili duž preferirane linije, istovremeno automatski održavajući najveću namještenu brzinu i razmak od vozila ispred vašeg⁴. Osim toga, "Travel Assist" zadržat će pregled nad okolnim prometom kako bi vam pružio potporu pri promjeni voznog traka na autoputu. U kombinaciji s uslugama We Connect i odgovarajućim dodatnim ugovorom za zbirne podatke moguća je i upotreba na lokalnim cestama sa samo jednim voznim trakom.⁵