Uz našu pomoć pronaći ćete najvažnije informacije o ispravnom ponašanju na mjestu nesreće.
1. Označite mjesto nesreće
upalite sva 4 žmigavca i sigurnosnim trokutom označite mjesto nesreće (najmanje 50 metara od mjesta prometne nesreće)!
2. Pružite prvu pomoć ozlijeđenim osobama
3. Po potrebi pozovite hitnu službu (112)
Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:
* Šta se dogodilo?
* Gdje se dogodilo?
* Kada se dogodilo?
* Koliko je unesrećenih?
* Kakvu pomoć trebate?
4. Nazovite besplatni telefon Volkswagen Garancije
mobilnosti
0800 222 27 - za pozive iz BiH
Ili +387 33 768 190 ua pozive izvan BiH (prema lokalnoj tarifi zemlje iz koje se poziva)
* Pomoć, savjeti i informacije (od 0 do 24h)
* Zbrinjavanje (vuča) vozila do ovlaštenog servisa (od 0 do 24h).
5. U slučaju materijalne štete
* Obavijestiti policiju (ukoliko drugi sudionik saobraćajne nezgode odbije dati
lične podatke odnosno podatke o vozilu ili napusti mjesto nezgode, u slučaju
oprečnih mišljenja glede krivnje, u slučaju sudara s neregistriranim vozilom, s
vozilom inostrane registracije, alkoholiziranosti vozača, vožnje bez vozačke
dozvole i slično)
* Razmijeniti lične podatke i podatke o vozilima
* Popuniti i potpisati Evropski izvještaj o nezgodi
* Prikupiti podatke o eventualnim svjedocima saobraćajne nezgode
* Fotografisati mjesto nezgode i položaj vozila u trenutku nezgode (mobitelom, foto
aparatom)
* Posjetiti najbliži ovlašteni Volkswagen servis® gdje ćete dobiti besplatnu
procjenu popravka Vašeg vozila
* Prijaviti štetu na vozilu osiguravatelju vozila koje je skrivilo saobraćajnu
nezgodu