Izbornik
Zatvoriť meni
Zatvoriti

17.4.2023 Svjetska premijera modela ID.7

Volkswagen elektrificira duga putovanja

U planu je da do 2030. otprilike 80% vozila marke Volkswagen isporučenih u Evropi budu električna vozila. Sada se uz novi model ID.7, električnu limuzinu, predstavlja daljnja prekretnica na tom putu. Zahvaljujući svojim velikim dosezima, Volkswagen ovim vozilom elektrificira duga putovanja. Ovo gotovo pet metara dugo vozilo aerodinamičnog dizajna ima novu učinkovitu generaciju pogona koja razvija snagu od 210 kW (286 KS). Nova je i najveća Volkswagen baterija od 86 kWh (neto). Prvo predviđanje dosega prema WLTP ciklusu vožnje: do otprilike 700 kilometara⁴. U unutrašnjosti, ID.7 čini duga putovanja kraćima zahvaljujući izuzetno velikodušnom prostoru i intuitivnom, pametnom i brzom infotainment sustavu buduće generacije. Vozači se također mogu veseliti novoj filozofiji cockpita: model ID.7 bit će prvi Volkswagen na svijetu koji serijski dolazi s head-up zaslonom s proširenom stvarnošću. To mijenja arhitekturu cockpita jer klasični instrumenti postaju praktički suvišni. Kao rezultat toga ID.7 postaje mobilni životni prostor za novu eru.

OVO JE NOVI ID.7.

Prostor za putovanje progresivnog dizajna. Model ID.7 veliki je električni Volkswagen za duga putovanja, kao i za tiho klizanje kroz grad. Aerodinamični dizajn fastback limuzine temelji se na fluidnim, mišićavim i jasno definisanim linijama. Prednji je kraj, primjerice, uglavnom zatvoren. Dizajn je ovdje posebno definiran oblikovanim poklopcem motora i LED prednjim svjetlima s uskom LED trakom za dnevna svjetla i žmigavce integriranoj na vrhu kućišta. Gledano sa strane, definirajući stilski element izduženog dizajna je karakteristična linija koja se nalazi ispod dugog obruba prozora s oštrim podrezom. To daje snažnu i pozitivno zategnutu siluetu. Straga je širina naglašena vodoravnim linijama. Najdominantnija linija je vodoravna LED traka, koja se širi prema van u LED stražnja svjetla.

Niski koeficijent otpora zraka povećava doseg. Sofisticirana aerodinamika s koeficijentom otpora zraka od približno 0,23 (ovisno o opremi) osigurava da vozilo pruža mali otpor vjetru, što je osnovni preduvjet za nisku potrošnju energije i velike dosege. Novi ID.7 dug je 4961 mm, a njegov posebno veliki međuosovinski razmak od 2966 mm osigurava dovoljno mjesta u unutrašnjosti vozila. Zvijezda vodilja pri dizajnu unutrašnjosti bila je praktičnost, do najsitnijeg detalja. Iznad glava putnika je panoramski krov s opcijski dostupnim pametnim staklom, čiji se slojevi mogu elektronički prebacivati s prozirne na neprozirnu postavku. Kao i mnogim drugim funkcijama u modelu ID.7, krovom je također moguće upravljati s pomoću glasovnih naredbi normalnim govorom. Prednja su sjedala također novo razvijena: po prvi put u vozilu marke Volkswagen, opcijski je u ponudiadaptivna Climatronic funkcija sjedala. Zbog profinjene funkcije masaže, duga se putovanja čine puno kraćima.

Cockpit sa serijskim head-up zaslonom s proširenom stvarnošću. Vozača očekuje potpuno novi svijet informacija: jer klasični su instrumenti u modelu ID.7 smanjeni samo na one osnovne. Zadatak informiranja preuzima head-up zaslon s proširenom stvarnošću koji projicira detalje kao što je primjerice brzina u vrlo bliskom vidokrugu ispred vozača, a interaktivne informacije kao što su strelice za skretanje projiciraju se doslovno u stvarnom svijetu ispred modela ID.7. Vozač stoga može zadržati pogled na cesti.

Praktični sistemi podrškee. Tokom vožnje autocestom ili sličnim cestama, sistemi podrške kao što je sistem podrške Travel Assist s masovnim podacima⁷ prema potrebi preuzimaju bočnu i uzdužnu kontrolu nad ID.7 pri brzinama većim od 90 km/h. Ako to želite, ID.7 također može podržati potpomognuta promjena voznog traka na autocesti s pomoću sistema podrške Travel Assist. Vozač sve nadzire, no zamor vožnje značajno se smanjuje. Kad govorimo o parkiranju, električni Volkswagen može nezavisno izvoditi potpomognute manevre na različite načine. Jedan od njih je parkiranje s funkcijom memorije⁶ na udaljenosti do 50 metara. U tu svrhu, vozač ili ostaje sjediti u svom ID.7 ili nadzire postupak parkiranja preko aplikacije na svom smartphoneu.

Novi visokoučinkoviti pogon. Model ID.7 bit će u ponudi s dvije verzije opreme i pogona, Pro i Pro S, a prvi je MEB model koji je opremljen novo razvijenim Volkswagen pogonom. Sistem se načelno sastoji od električnog pogonskog motora snage 210 kW (286 KS) (permanentno pobuđeni sinkroni motor), dvofaznog 1-stepenog mjenjača i pretvarača (učinska i upravljačka elektronika). Snaga i učinkovitost pogonskog elektromotora doprinose detaljima kao što je rotor s jačim permanentnim magnetima koji nudi još veću toplinsku nosivost, a dodatno razvijeni stator s većim efektivnim brojem namota u kombinaciji s maksimalnim presjekom žice, kao i vodeni hladnjak za vanjsku stranu statora i novi, kombinirani sustav za hlađenje ulja i vode također osiguravaju veću toplinsku stabilnost. Toplinska stabilnost osigurana je novim pretvaračem.

Baterije sa 77 kWh i 86 kWh (neto). Postojat će dvije verzije baterije:
ID.7 Pro³ ⁵ imat će 77 kWh bateriju (bruto: 82 kW). Kapacitet DC punjenja: 170kW. ID.7 Pro S² ⁴ (koji će biti predstavljen kasnije) bit će opremljen najnovijom Volkswagen baterijom energetskog sadržaja 86 kWh (bruto: 91 kWh); kapacitet DC punjenja u ovom je slučaju 200 kW. Prema prvim internim prognozama, bit će moguće prijeći otprilike 615 kilometara između dva zaustavljanja radi punjenja s modelom ID.7 Pro i do otprilike 700 kilometara⁴ s modelom ID. Pro S.

Proizvedeno u Njemačkoj. Serijska proizvodnja modela ID.7 za Europu i Sjevernu Ameriku počet će u njemačkoj Volkswagen tvornici u Emdenu u drugoj polovici godine. Dostupnost novog najistaknutijeg modela obitelji ID. u Europi planirana je za jesen, a početak pretprodaje planiran je za ljeto. Predstavljanje u Kini također je planirano za 2023. Zatim se tijekom 2024. planira uvođenje na tržište Sjeverne Amerike. 

VIŠE POJEDINOSTI O NOVOM MODELU ID.7

Dimenzije i dizajn karoserije

Dugi međuosovinski razmak, kratki prevjesi. Novi model ID.7 je 4961 mm duga fastback limuzina velikog međuosovinskog razmaka (2966 mm) i malih prevjesa karoserije. Visina najnižeg ID. modela je 1538 mm. Samo zahvaljujući ovim proporcijama, aerodinamični ID.7 širine 1862 mm (bez vanjskih osvrtnih zrcala) djeluje elegantno i atletski. Koeficijent otpora zraka je otprilike 0,23 (ovisno o opremi), a prednja površina je 2,45 m².

Elegantna i snažna silueta. Gledano s boka, pažnju posebno privlače sportski ravni okvir vjetrobranskog stakla i upečatljiv C stup nalik coupéu. Krov i krovni stupovi uvijek su izvedeni u kontrastnoj crnoj boji visokog sjaja. Krovni okvir izveden je u boji aluminija. Definirajući stilski element elegantnog bočnog dizajna vozila je karakteristična linija smještena ispod dugog ruba prozora. Prolazi s oštrim podrezom od prednjih svjetala do stražnjeg kraja, čime se vizualno smanjuje visina modela ID.7 i stvara snažna i pozitivna napetost siluete.

Aerodinamični prednji kraj. Karizmatičan dizajn modela ID.7 ovdje je posebno definiran oblikovanim poklopcem motora i LED prednjim svjetlima s uskom LED trakom za dnevna svjetla i žmigavce integriranima na vrhu kućišta. Vodoravna LED traka prolazi između prednjih svjetala. Bočni otvori za usis zraka ("zračne zavjese") na kućištima kotača smješteni duboko u braniku prepoznatljivog su izgleda.

Jasno strukturiran stražnji kraj. Vodoravne linije naglašavaju širinu modela ID.7 straga. Najdominantnija linija je vodoravna LED traka, koja se širi prema van u LED stražnja svjetla. Kao upečatljiva značajka, središnje područje LED trake je bijelo i mijenja se u crveno samo kada se aktivira svjetlo. Razdjelni rub velikog poklopca prtljažnika koji se široko otvara aerodinamički je važan i upečatljiv detalj. Snažan dojam stvaraju odbojnik i difuzor koji se nalaze ispod, a koji su crne boje visokog sjaja.

Koncept unutrašnjosti i tehnologije

Visokokvalitetna unutrašnjost. Električna touring limuzina marke Volkswagen dočekuje vozača i putnike s potpuno novo dizajniranom i visokokvalitetnom unutrašnjošću. Zahvaljujući dugom međuosovinskom razmaku, model ID.7 nudi izuzetno velikodušan prostor kako na prednjim tako i na stražnjim sjedalima. Dominantan detalj u unutrašnjosti modela ID.7 je instrumentna ploča. Vodoravna struktura ove mekane podstavljene instrumentne ploče ispred vozača i suvozača ima jasan i uredan raspored. Obrubi, koji su po izboru osvijetljeni pozadinskim osvjetljenjem, i horizontalna traka ventilacije integrirani su u linearni dizajn. Kontrastni šavovi s dodatnim obrubom ugrađeni su između ventilacijske trake i obruba. Sve to naglašava širinu unutrašnjosti. Taj je učinak na strani vozača pojačan tankim pravokutnim instrumentima koji su značajno smanjene veličine. Njihov zaslon nije viši od ventilacijske trake. Ovim konceptomVolkswagen je stvorio novu arhitekturu instrumentne ploče. To je omogućeno serijskim head-up zaslonom s proširenom stvarnošću koji vozaču daje pregled svih važnih informacija. Veliki uobičajeni cockpit stoga više nije potreban. Linearni dizajn instrumentne ploče nastavlja se na vratima s ukrasnim letvicama, neizravnim pozadinskim osvjetljenjem i kontrastnim šavovima s opcijskim obrubom.

Head-up zaslon s proširenom stvarnošću. Kako je opisano, model ID.7 prvi je Volkswagen koji serijski ima head-up zaslon s proširenom stvarnošću. Izgled cockpita stoga slijedi novu strategiju jer ID.7 više ne treba uobičajene instrumente. Umjesto toga, Volkswagen vozaču u modelu ID.7 pruža informacije kroz interakciju male digitalne instrumentne ploče (ID. Display) i head-up zaslona. ID. Display prikazuje zakonski propisane standardne informacije kao što su brzina i upozorenja. Daljnje informacije važne za vožnju projiciraju se praktički u vidnom polju vozača s pomoću head-up zaslona, a te se informacije po prvi put mogu prilagoditi preko višenamjenskog upravljača. To znači da su vozači informirani bez skidanja pogleda s ceste, što značajno povećava komfor vožnje.

Spajanje stvarnih i virtualnih informacija. Uz prikaze kao što je brzina vozila, informacije projicirane u vidno polje vozača također uključuju oznake prometnih traka, podatke o udaljenosti i strelice za skretanje navigacijskog sustava. Prikazi statusa koji sadrže informacije kao što su trenutačna i najveća dopuštena brzina projiciraju se u neposrednoj blizini oko 3,5 metra ispred vozila. Nasuprot tome, sustav projicira prikaze koji su relevantni za vožnju, kao što su informacije o trenutačnom smjerunavigacijskog sustava, u daljini, dakle otprilike deset metara ispred vozila. Ovi su simboli postavljeni savršeno u skladu sa stvarnim svijetom izvan vozila, kao proširena stvarnost. Vozač dodatno dobiva informacije na način koji se može intuitivno razumjeti s pomoću funkcije ID. Light.

Novi 15-inčni infotainment sistem. Središnje sučelje je 38 cm (15 inča) vizualno samostojeći zaslon buduće generacije osjetljiv na dodir. Grafičko sučelje i navigacija izbornika uvelike su restrukturirani. Ovdje je cilj bio učiniti upravljanje svim funkcijama što je moguće jednostavnijim, intuitivnijim i individualiziranim. U tu svrhu zaslon je podijeljen na dvije trajno vidljive dodirne trake i početni zaslon.

Slobodno dodjeljive funkcije izravnog pristupa. Gornja traka zaslona ima novi gumb za izravan pristup na lijevoj strani gdje korisnik samo jednim klikom može otvoriti glavni izbornik s pregledom svih aplikacija. Pored njega je tipka za Car Control Center, koja omogućuje izravan pristup najvažnijim funkcijama vozila koje vozač može pojedinačno konfigurirati. Glavni izbornik i Car Control Center mogu se otvoriti u bilo kojem trenutku bez zatvaranja trenutačno aktivne aplikacije. To znatno pojednostavljuje rukovanje. Desno od Car Control Center nalaze se dodatni gumbi za izravan pristup kojima se mogu slobodno dodijeliti dostupne aplikacije. Kao rezultat toga, vozač i suvozač mogu se brzo i jednostavno prebacivati između svojih omiljenih i često korištenih aplikacija.

Početni zaslon. Početni zaslon u sredini kombinira sadržaj najvažnijih aplikacija kroz widgete. Uz klasični sadržaj kao što su navigacija i radio/mediji, widgeti također nude inovativne nove funkcije poput prijedloga nove IDA glasovne asistentice. Korisnik također može individualno konfigurirati početni zaslon kako bi prilagodio sadržaj widgeta kao i izgled i broj stranica.

Funkcije sjedala na prvoj razini. Donja traka na zaslonu obuhvaća funkcije klima-uređaja i sjedala kao i gumb Home koji vozaču omogućuje povratak na središnji početni zaslon u bilo kojem trenutku. Izborniku klima-uređaja, postavkama temperature za vozača i suvozača i podesivim funkcijama klima-uređaja stoga se uvijek može pristupiti izravno.

Osvijetljeni dodirni klizači. Ispod zaslona infotainment sustava nalaze se osvijetljeni dodirni klizači, koji se upotrebljavaju za namještanje temperature u vozilu i glasnoće zvuka.

IDA govorna asistentica. Zahvaljujući najnovijoj verziji softvera, bit će moguće upravljati drugim funkcijama u modelu ID.7 s pomoću IDA glasovne asistentice. To također uključuje funkcije kao što su pozadinsko osvjetljenje, odabir profila vožnje ili upite o vremenu ili općem znanju (u oblaku). Glasovna asistentica također može protumačiti što se misli: Volkswagen odgovara na zahtjev "pokaži mi zvijezde" elektroničkim prebacivanjem na prozirnu postavku panoramskog krovnog otvora s pametnim staklom.

Harman Kardon sound sistem. Volkswagen će za model ID.7 u opcijskoj ponudi imati 700 W sound sustav tvrtke Harman Kardon. Imat će 14 vrhunskih zvučnika, uključujući središnji zvučnik sprijeda i subwoofer u prtljažniku. 16-kanalni zvučni sustav nudi četiri unaprijed konfigurirane postavke zvuka: Pure (neutralni studio zvuk), Relax (slušanje lagane glazbe), Speech (fokus na izgovorene riječi) i Vibrant (dinamičan zvuk uživo). Zvuk se također može individualno prilagoditi prema osobnom ukusu pomoću ekvilizatora. Također je moguće usmjeriti fokus slušanja specifično na jedno ili više sjedala.

Novo upravljanje klimatizacijom sjedala. Volkswagen je razvio novu generaciju sjedala za vozača i suvozača za model ID.7. Ovisno o verziji, sjedala omogućuju do 14 opcija električnog namještanja (ergoActive sjedala). Nova je i adaptivna Climatronic funkcija sjedala. Uz mnoge individualne postavke, vozač i suvozač također mogu aktivirati automatski način rada za klimatizaciju sjedala. Ovdje senzori temperature i vlage u sjedalima otkrivaju potrebu za hlađenjem i/ili grijanjem i u skladu s tim kontroliraju klimatizaciju. Također je moguće odabrati tri posebna načina: maksimalno grijanje, maksimalno prozračivanje ili maksimalno sušenje.

Nova funkcija masaže sjedala. Novo razvijena dodatna funkcija masaže prednjih sjedala nudi posebno visoku razinu udobnosti. Sjedala ergoComfort modela ID.7 opremljena su s deset zračnih jastuka u naslonu koji omogućuju pneumatsku masažu. Cilj je opuštanje i aktivacija mišića leđa. Sjedala ergoPremium dodatno imaju dva posebno velika zračna jastuka u površini za sjedenje. Sjedalima ergoComfort i ergoPremium modela ID.7 već je dodijeljen pečat odobrenja njemačke "Kampanje za zdrava leđa" (AGR).

Klima-uređaj s pametnim otvorima za zrak. U luksuznoj limuzini Phaeton, Volkswagen je predstavio prekretnicu u obliku jednog od tada najboljih klima-uređaja na svijetu. To je prvi put omogućilo provjetravanje unutrašnjosti praktički bez propuha, a otvori su se automatski otvarali i zatvarali. Novi klima-uređaj sada je i u modelu ID.7, a ima i aktivnu kontrolu ventilacijskih otvora. Pametni ventilacijski otvori s elektronički kontroliranim vertikalnim i horizontalnim motorima automatski se otvaraju i zatvaraju te dinamičkim pokretima brzo raspoređuju zrak po velikoj površini unutrašnjosti. Štoviše, pod uvjetom da je funkcija aktivirana, hlađenje ili grijanje počinje čim se vozač približi modelu ID.7 s ključem. Protoci zraka u unutrašnjosti mogu se individualno prilagoditi odgovarajućim postavkama na središnjem zaslonu infotainment sustava. Mnoge funkcije klima uređaja također se mogu pokrenuti intuitivnim glasovnim naredbama: ID.7 odgovara vozaču koji kaže "Pozdrav Volkswagen, ruke su mi hladne" aktiviranjem grijanja upravljača, gdje se topli zrak istovremeno usmjerava na ruke.

Panoramski krov s pametnim staklom. Opcijski će biti moguće opremiti ID.7 novim panoramskim krovom s pametnim staklom. Inovacija ovdje je činjenica da se prozirni krov može učiniti neprozirnim ili opet prozirnim, po želji, s pomoću PDLC (polimer-dispergirani tekući kristal) sloja integriranog u staklo. Ova se operacija prebacivanja aktivira dodirnim upravljanjem nakrovnoj konzoli ili preko glasovnog asistenta. Kada je elektronički PDLC sloj bez napona, kristali u sloju se rasporede tako da staklo postane neprozirno. Nasuprot tome, ako se na sloj primijeni električni napon, kristali se tada sami razvrstavaju tako da svjetlost ponovno može proći. Uz ovu promjenjivu zaštitu od odsjaja, premazi u staklu reflektiraju energetski bogato infracrveno zračenje u sunčevoj svjetlosti koje bi zagrijavalo unutrašnjost u sunčanim danima. Na isti način, staklene obloge također reflektiraju toplinsko zračenje unutar kabine, pružajući tako visoku razinu udobnosti za putnike, posebno zimi.

Inteligentni sustavi potpore za dodatnu praktičnost

Potpomognuto parkiranje. Volkswagen u ponudi ima Park Assist Pro s funkcijom memorije⁶ kao dodatnu opremu za model ID.7: ovdje su integrirana tri automatizirana načina rada koji se mogu aktivirati ovisno o situaciji. Jedinstvena značajka modela ID. u ponudi marke Volkswagen trenutačno je funkcija memorije. S ovom funkcijom, model ID.7 stalno snima zadnjih 50 metara vožnje i time situaciju tijekom parkiranja. Parkirni je manevar moguće pohraniti kad se ID.7 zaustavi. Kad Volkswagen opet dođe u isti položaj, na primjer, ulazak pod nadstrešnicu kod kuće, ID.7 automatski nudi da samostalno preuzme parkiranje. Vozač ili ostaje u vozilu ili prati postupak izvan vozila preko smartphonea. Moguć je i samostalni izlazak iz parkirnog mjesta, u ovom slučaju na udaljenosti do 25 metara. Standardni način rada sustava Park Assist, koji je već poznat iz drugih Volkswagen modela. To omogućuje potpomognutu vožnju u ili iz paralelnih ili okomitih parkirnih mjesta. ID.7 u tu svrhu preuzima kontrolu ubrzanja, kočenja i upravljanja. Treći način rada omogućuje vozaču da u istim situacijama uveze vozilo na parkirno mjesto i izađe iz parkirnog mjesta dok je vozač izvan vozila. U ovom slučaju vozač kontrolira postupak preko aplikacije na svom smartphoneu.

Spajanje podataka vozila i masovnih podataka. Dodatno unaprijeđeni sistem potpore Travel Assist⁶ s masovnim podacima⁷ omogućuje potpomognutu vožnju modela ID.7 s potpomognutom uzdužnom i bočnom kontrolom te, na autocestama s više prometnih trakova od brzina od 90 km/h, i potpomognutom promjenom voznog traka. Adaptivno vođenje po voznom traku još je jedna unaprijeđena funkcija. Dok se opcijski sistem potpore Travel Assist prije oslanjao na barem jednu vidljivu oznaku granice voznog traka za bočno navođenje, sistemu je sada dovoljno prepoznati rubnjak. Spajanje podataka o vozilu s masovnim podacima drugih vozila još je jedna nova značajka. Kao primjer, model ID.7 otkriva ograničenja brzine s pomoću kamera i navigacijskih podatka te ih integrira u potpomognutu funkciju uzdužne kontrole sistemaa potpore Travel Assist tako da vozilo neovisno poštuje ograničenja. K tomu, sistem također može registrirati parametre kao što su zavoji, kružni tokovi i križanja koji se nalaze ispred te ih uključiti u prediktivnu kontrolu. Model ID.7 prima informacije oograničenju brzine duž rute s pomoću podataka karte i masovnih podataka iz vozila koja voze ispred. Budući da se koriste svi signali vozila i dostupni masovni podaci, nova generacija sistema podrške Travel Assist nudi posebno glatku i prediktivnu kontrolu.

Potpomognuta promjena voznog traka. Masovni podaci također se upotrebljavaju za potpomognutu promjenu voznog traka tijekom vožnje na autocestama s više prometnih trakova (bit će uvedeno kasnije). Međutim, te promjene voznog traka, baš kao i potpomognuta uzdužna i bočna kontrola, također funkcioniraju bez masovnih podataka. Sistem podrške Travel Assist vizualno nudi vozaču promjenu voznog traka ako to dopušta situacija na cesti. Ako vozač dodirne žmigavac modela ID.7, izvodi sepotpomognuta promjena voznog traka unutar ograničenja sistema sve dok vozač dodiruje kolo upravljača. Vozač i ovdje ostaje odgovoran za upravljanje vozilom.

 

  1. ID.7: Prototip blizu proizvode faze, vozilo nije u prodaji.

  2. ID.7 Pro S: Kamuflirani prototip blizu proizvode faze, vozilo nije u prodaji.

  3. ID.7 Pro: Kamuflirani prototip blizu proizvode faze, vozilo nije u prodaji.

  4. Predviđeni doseg prema WLTP ciklusu vožnje od 700 km za prototip blizu proizvodne faze D.7 ProS. Vrijednosti dosega u skladu s WLTP ciklusom vožnje za proizvodna vozila mogu se razlikovatiovisno o opremi.

  5. Predviđeni doseg prema WLTP ciklusu vožnje od 615 km za prototip blizu proizvodne faze ID.7Pro. Vrijednosti dosega u skladu s WLTP ciklusom vožnje za proizvodna vozila mogu se razlikovatiovisno o opremi.

  6. Unutar ograničenja sistemaa: Vozač mora biti spreman prevladati sistema podrške u svakomtrenutku i ne oslobađa ga se odgovornosti da razborito i pozorno upravlja vozilom.

  7. Funkcija sistema potpore za vozača može se upotrebljavati samo unutar ograničenja sistemaa.Vozač mora biti spreman prevladati sistem podrške u svakom trenutku i ne oslobađa ga se odgovornosti da razborito i pozorno upravlja vozilom. Operaciju je moguće deaktivirati u svakom trenutku. Sistem je moguće upotrebljavati do najveće brzine vozila. Samo u kombinaciji s navigacijskim sistemom. Samo u kombinaciji s aktivnom We Connect licencom. Online komponenta sistema podrške Travel Assist s masovnim podacima može se upotrebljavati samo ako postoji mrežna pokrivenost te ako su aktivirane odgovarajuće postavke privatnosti. Online komponentu moguće je deaktivirati u bilo kojem trenutku u aplikaciji We Connect ID. Onlinekomponenta sistem podrške Travel Assist dostupna je u zemljama u nastavku: Austrija, Belgija, Bugarska, Cipar, Češka Republika, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Hrvatska, Grčka, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Mađarska, Malta, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Švicarska, Velika Britanija i Sjeverna Irska. Za aktivaciju online funkcije trebat će vam Volkswagen ID korisnički račun, te se morate prijaviti u We Connect s vašim korisničkim imenom i lozinkom. Potrebno je sklopiti posebni ugovor za usluge We Connect s društvom Volkswagen AG online. Nakon primopredaje vozila, imate 90 dana za aktivaciju online komponente sistema podrške Travel Assist s masovnim podacima. Kad to razdoblje prođe, započinje početno 3-godišnje razdoblje upotrebe (besplatno) za online komponentu sistema podrške Travel Assist s masovnim podacima. Upotrebu online komponente sistema potpore Travel Assist s masovnim podacima omogućuje integrirana internetska veza. Povezane naknade za prijenos podataka nastale unutar Europe snosi Volkswagen AG, tamo gdje je dostupna mrežna pokrivenost. Ovisno o tarifi mobilnog operatera, prijenos podataka putem interneta može uzrokovati dodatne troškove (npr. troškovi roaminga), posebno ako ste u inozemstvu. Za isporuku ove usluge potrebno je prenijeti određene osobne podatke, kao što su lokacija i IP adresa vozila. Dodatne informacije o obradi podataka navedene su u Politici privatnosti za sistem podrške Travel Assist s masovnim podacima. Dostupnost pojedinačnih usluga opisanih u paketima može se razlikovati ovisno o zemlji. Usluge su dostupne tijekom dogovorenog ugovornog razdoblja i podložne su promjenama u sadržaju ili prekidu tijekom tog ugovornog razdoblja. Ostale pojedinosti možete pronaći na connect.volkswagen-we.com te su vam također dostupne u vašoj Volkswagen autokući. Informacije o mobilnim tarifama dostupne su kod vašeg mobilnog operatera.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija verzija može da obezbjedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim