Osvježen dizajn, kvalitetniji materijali i sistemi podrške najnovije generacije: to je novi ID.3¹. Dvije i po godine nakon predstavljanja prve generacije, najprodavaniji potpuno električni model marke Volkswagen stiže na tržište temeljito prerađen. Uz najnoviji softver, ovo kompaktno električno vozilo ima osvježen vanjski i profinjen unutrašnji dizajn. Ponuda boja proširena je novim bojama, uključujući Dark Olivine zelenu. Održivi materijali visoke kvalitete koji nisu životinjskog porijekla odraz su strategije marke Volkswagen za potpuno električnu porodicuj modela ID.
Imelda Labbé, član Uprave za prodaju, marketing i postprodaju marke Volkswagen: "Drugom generacijom modela ID.3, nastavljamo priču o uspjehu naše porodice ID. Dizajn je zreliji, a materijali u unutrašnjosti značajno su poboljšani. Novi model ID.3 dokaz je naše jasne predanosti kvaliteti, dizajnu i upravljivosti, a sistematski smo implementirali želje naših kupaca." Novi ID.3 jedan je od deset električnih modela koje će VW predstaviti na tržištu do 2026.
Vanjski izgled: osvježen dizajn, poboljšana aerodinamika. Vanjski izgled potpuno električnog modela iz kompaktne klase privlači poglede svojim svježim i izražajnim izgledom: optimizirani otvori za hlađenje zrakom i velika lakirana površina daju prednjem kraju vozila pouzdan i prijateljski izgled, iz svakog ugla. Tome pridonosi i novi branik. Poklopac motora sada se čini dužim jer je uklonjena crna letvica ispod vjetrobranskog stakla pa udubljeni bočni dijelovi dodatno izdužuju prednji kraj. VW je optimizirao aerodinamiku poboljšanjem protoka zraka oko prednjih točkova - poznatog kao "zračna zavjesa". Straga dvodijelna stražnja svjetla po prvi puta svijetle u poklopcu prtljažnika.
Unutrašnjost: održivi materijali vrhunske kvalitete koji nisu životinjskog porijekla. Unutrašnjost novog modela ID.3 kombinira moderan dizajn i održive materijale. Precizni šavovi kontrastne boje dodatno naglašavaju osjećaj kvalitete. VW za obloge vrata i presvlake sjedala upotrebljava materijal od mikrovlakana, Artvelours Eco, tkaninu koja sadrži 71 posto reciklata. To je sekundarna sirovina koja se dobiva recikliranjem plastike koja je prethodno barem jednom odložena kao otpad. Artvelours Eco ima iste karakteristike u pogledu izgleda i osjećaja te trajnosti kao i konvencionalni novi materijali. Ni oprema u unutrašnjosti ne sadrži materijale životinjskog porijekla. Osim toga, prikupljeni su i implementirani brojni prijedlozi kupaca u okviru poboljšanja proizvoda i poboljšanja standardnog paketa opreme. Meke, pjenaste površine u kokpitu donose novo taktilno iskustvo. Preuređene unutarnje obloge vrata također su mekše i veće su površinom.
Serijski inteligentno povezan. Punjenje je jednostavnije i praktičnije no ikad uz novi ID.3., zahvaljujući serijskim funkcijama kao što su Plug & Charge - kojom se vozilo autentificira i započinje proces punjenja kada je kabal za punjenje priključen na stanici za punjenje - te inteligentnom Planeru rute za električna vozila. Na dužim putovanjima, Planer rute za električna vozila izračunava zaustavljanja radi punjenja kako bi se do odredišta stiglo što je brže moguće - upotrebom aktuelnih informacija o prometu i prognoza uz razinu napunjenosti baterije. Zaustavljanja radi punjenja analiziraju se dinamički na temelju kapaciteta pojedinačnih stanica za punjenje. To znači da funkcija planiranja rute može predložiti dva kratka punjenja velikom snagom umjesto jednog dugog zaustavljanja radi punjenja manjom snagom. Osim toga, sistem otkriva stanice za punjenje koje su zauzete - te ih ni ne predlaže. POI odredišta moguće je prenijeti u vozilo s pomoću besplatne aplikacije We Connect ID.
Moderan i intuitivan koncept upravljanja. Novi ID.3 dolazi s najnovijom generacijom softvera. To poboljšava performanse sistema i omogućuje primanje "over-the-air" update-a. Kompaktnim vozačevim display-em dijagonale 13,4 centimetra (5,3 inča) upravlja se putem multifunkcionalnog upravljača. Na središnjem je dijelu konzole sada serijski 30,5- centimetarski (12-inčni) dodirni display za navigacijski sistem, funkcije telefona, medije, sisteme podrške i postavke vozila.
Tokom dizajniranja izbornika u obzir su uzete mnoge želje kupaca.
Između ostaloga, raspored je jasniji, a izbornik za punjenje sada se nalazi na
prvoj razini dodirnog displaya.
Opcijski Head-Up display s proširenom stvarnošću (AR head-up
display) projicira informacije kao što su brzina vozila i upute dinamičke
navigacije na vjetrobranskom staklu. Vozaču se ove informacije prikazuju 10
metara ispred vozila - prikazane ispravnom perspektivom i jasno
prepoznatljive.
Sustavi potpore najnovije generacije². Opcijski sustav potpore Travel Assist³ sada je dostupan i u modelu ID.3. U kombinaciji s automatskom regulacijom razmaka (ACC) za uzdužnu kontrolu vozila od 0 km/h do najveće brzine i sustavom za zadržavanje vozila na voznom traku (Lane Assist) za bočnu kontrolu, ovaj sustav potpore upotrebljava dva provjerena sustava koji su potpuno integrirani jedan s drugim u novom modelu ID.3. Ako su dostupni masovni podaci, sustav potpore Travel Assist treba samo jednu identificiranu oznaku voznog traka kako bi zadržao vozilo na voznom traku tijekom vožnje po državnim cestama.
Kai Grünitz, član Upravnog odbora marke odgovoran za razvoj: "Uz novi ID.3 donosimo premium tehnologiju u kompaktnu klasu - što je u skladu s ciljem marke Volkswagen da sukcesivno nudi inovacije u cjelokupnoj ponudi modela. To se također odražava u najnovijoj generaciji praktičnih značajki i sustava potpore u novom modelu ID.3. Upotrebom masovnih podataka sustava potpore Travel Assist, poduzimamo sljedeći korak na putu prema visokoautomatiziranoj vožnji."
Volkswagen on the Way to ZERO. VW je stigao do još jedne prekretnice na svom putu da postane pružatelj usluga mobilnosti temeljenih na softveru s nultom stopom emisija. Od uvođenja porodice ID. na tržište, već je više od 600.000 ID. modela koji se temelje na modularnoj platformi za električna vozila (MEB) isporučeno kupcima širom svijeta. Ponuda vozila marke Volkswagen sada obuhvata šest modela ID. Uz proizvodnju u pogonima Zwickau i Dresden, novi će se ID.3 također proizvoditi u glavnoj tvornici u Wolfsburgu od jeseni 2023.