Izbornik
Zatvoriť meni
Zatvoriti

22.2.2022 Počelo je odbrojavanje za električni ID. Buzz!

Proizvođač Volkswagen privredna vozila trenutačno prolazi kroz završnu fazu testiranja prototipova modela ID. Buzz. Predserijska flota ovih dana obilazi Evropu. Ovo su završni testovi u svakodnevnim uslovima između Barcelone, Pariza, Londona, Amsterdama, Kopenhagena, Hamburga i Hannovera. Kai Grünitz, voditelj odjela za razvoj vozila proizvođača Volkswagen Privredna vozila: "Prije nego što krenemo sa serijskom proizvodnjom modela ID. Buzz, ovi završni testovi s vozilima koja gotovo u potpunosti odgovaraju konačnom serijskom stanju daju nam povratne informacije koje su neophodne za završno dotjerivanje detalja."

Ekspresivan novi dizajn inspiriran ikonom T1

Prototipovi modela ID. Buzz tek su blago zakamuflirani. Tako postaje jasno da su dizajneri dosljedno prenijeli dizajn konceptualnog automobila iz 2017. u serijsku verziju iz 2022. godine - sličnosti su evidentne. Obje verzije modela ID. Buzz također preuzimaju stilske elemente legendarnog modela T1 - prvog modela Bulli. Spomenuti elementi uključuju iznimno kratke prevjese karoserije, maksimalno iskorišten prostor na minimalnoj prometnoj površini, klasičnu podjelu dizajna karoserije na donju i gornju razinu i prepoznatljiv prednji dio vozila u obliku slova V. Baš poput prvog modela Bulli, ID. Buzz također ima stražnji pogon.

Uprkos svim poveznicama s dugom istorijom serije modela, avangardni ID. Buzz daje električnoj mobilnosti novo lice. Pritom je nastao automobil bez premca jer se ID. Buzz ne temelji na kompromisu višenamjenske platforme, već je bez iznimke električni Bulli. Obje verzije modela ID. Buzz, bilo kao minibus ili kao transporter, dokaz su inteligentne odluke o mobilnosti, s kojom se i privatni i poslovni korisnici mogu suprotstaviti klimatskim promjenama.

 

Koncept modularne električne platforme (MEB) omogućuje visok stepen agilnosti
Što se tiče tehnologije, nova serija modela temelji se na modularnoj električnoj platformi (MEB) iz Volkswagen koncerna. Obje verzije modela ID. lansiraju se 2022. godine s litij-ionskom visokonaponskom baterijom koja nudi bruto sadržaj energije od 82 kWh (neto: 77 kWh). Baterija napaja elektromotor snage 150 kW, koji je integriran u stražnju osovinu koju također pokreće. Najveća brzina elektronički je regulirana na 145 km/h. Službene vrijednosti za doseg još nisu dostupne. Činjenica je da je novi ID. Buzz vrlo agilno vozilo. S jedne strane, e-motor razvija svoj maksimalni okretni moment od 310 Nm iz stanja mirovanja. S druge strane, ovoj dinamičnoj komponenti pridružuje se vrlo nisko težište karoserije jer je baterija smještena u krajnjem donjem položaju u "sendvič" podnici. Zahvaljujući svojoj izvedbi ID. Buzz ima još jednu prednost: promjer zaokreta električnog Bullija tek je nešto veći od 11 metara.

Maksimalno iskorištavanje prostora i međuosovinski razmak kao kod modela T6.1

Proizvođač Volkswagen Privredna vozila razvio je svestranu strukturu na temelju modularne poprečne platforme (MEB) koja omogućuje posebno širok spektar primjene: sa svojih pet mjesta za sjedenje multivarijabilni ID. Buzz jednako je savršeno prilagođen za upotrebu u slobodno vrijeme kao i za poslovnu upotrebu. Za razliku od njega, izuzetno moderni transporter ID. Buzz Cargo s tri sjedala i nultom stopom emisije CO2 ostavlja dojam efikasne transportne svestranosti. Međutim, to je tek početak. Tokom nadolazeće godine program će se upotpuniti produženim međuosovinskim razmakom s većim dimenzijama unutrašnjosti.

O dimenzijama: verzije modela ID. Buzz i ID. Buzz Cargo sa standardnim međuosovinskim razmakom (2988 mm) koje na tržište stižu 2022. godine dugačke su tek 4712 mm. Za usporedbu: međuosovinski razmak novog modela ID. Buzz razlikuje se samo za dva milimetra od međuosovinskog razmaka modela T6.1, čija ukupna dužina iznosi 4904 mm. ID. Buzz tako nudi sličnu unutrašnju dužinu, ali može koristiti manja parkirna mjesta. Izdašno ostakljeni minibus visok je 1937 mm; visina transportera iznosi 1938 mm (T6.1: 1970 mm) zbog malih razlika u voznom postroju. Širina oba modela ID. Buzz iznosi 1985 mm (bez vanjskih ogledala); tako je novi model širi za 81 mm od modela T6.1. S naplatcima dostupnim u dimenzijama od 18 do 21 inča, nova serija modela dolazi na velikim točkovima (promjera 750 mm).

Mnoštvo prostora za putnike, prtljag i posao

Zahvaljujući kompaktnom konceptu modularne poprečne platforme (MEB) modeli ID. Buzz i ID. Buzz Cargo nude rijetko viđenu iskorištenost prostora. U ID. Buzz s pet sjedala može stati čak 1121 litara prtljaga - čak i kada su
sva sjedala zauzeta. Maksimalna zapremina modela ID. Buzz Cargo, koji je opremljen pregradnom stijenkom iza prvog reda sjedala, iznosi preko 3,9 m3.

"Plug & Charge" i dvosmjerno punjenje

Pametna rješenja za punjenje: primjenom najnovijeg ID. softvera, serija modela će ubuduće nuditi i funkciju "Plug & Charge". Pritom se ID. Buzz autorizira putem utikača za punjenje na stanicama za brzo punjenje (DC / istosmjerna struja) mnogih pružatelja usluga, razmjenjujući tako sve potrebne podatke s mjestom za punjenje, čime se značajno povećava razina udobnosti. Osim toga, na raspolaganju će biti još jedna nova karakteristika: dvosmjerno punjenje. Ova tehnologija otvara potpuno novi spektar mogućnosti. Od sada će, primjerice, biti moguće pohranjivati višak energije iz kućnog fotonaponskog sistema u modelu ID. Buzz tokom dana i vraćati ga u kuću u večernjim satima kako bi se osigurala samodostatnost i bez sunca.

"Over the air" ažuriranje i inovativni sistemi podrške

Općenito, za ID. Buzz i sve modele obitelji ID. vrijedi da se određena ažuriranja softvera mogu preuzeti "over the air" odnosno bez odlaska u servisnu radionicu u obliku wireless aktualiziranja softvera. To istovremeno uključuje ažuriranja infotainment sistema, karti ili sistema podrške za vozača. Spektar sistema podrške uključuje inovativno umrežene tehnologije kao što su prvi put realizirana funkcija "Trained Parking" (automatski ulazak i izlazak iz parkirnog mjesta), "Car2X" (upozorenja i obavijesti o opasnostima u lokalnoj blizini) i najnovija verzija sistema "Travel Assist" s upotrebom zbirnih podataka; sistem omogućuje djelomično automatizirano bočno i uzdužno vođenje u cjelokupnom rasponu brzine.

 

Lansiranje modela na evropskim tržištima u septembru

Ubrzo nakon početka proizvodnje modela ID. Buzz u prvoj polovici godine, lansiranje modela na evropskim tržištima zakazano je za jesen. 

Prvi prethodnik modela ID. Buzz debitirao je prije 50 godina

Inače, model ID. Buzz nije prvi Bulli s električnim pogonom. Već prije 50 godina Volkswagen je na sajmu u Hannoveru predstavio model T2 kao prvi prototip koji je pogonjen elektromotorom u stražnjem dijelu vozila. Međutim, maksimalni doseg od 85 kilometara pokazao je da je tehnologija baterija daleko od tehnologije koja je prikladna za praktičnu upotrebu. No san o modelu Bulli bez emisija CO2 nastao je već tada, 1972. godine. U godini 2022. postat će stvarnost.

* Način pisanja naziva vozila promijenjen je iz "ID. BUZZ" u "ID. Buzz" toom serijske proizvodnje.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija verzija može da obezbjedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim