Izbornik
Zatvoriť meni
Zatvoriti

5.1.2021 Od sada možete naručiti novi Tiguan eHybrid

Tiguan je dostupan i kao plug-in hibridni model

 

 

Volkswagen je pokrenuo neviđenu ofenzivu električne mobilnosti te trenutačno na tržište donosi brojne nove električne i hibridne modele. Od sada se i najprodavaniji model Tiguan može naručiti kao elektrificirana varijanta u okviru ove ofenzive proizvoda. Električni motor u novom Tiguanu eHybrid1 pobrinut će se da većinu svakodnevnih dionica prijeđete bez lokalnih emisija. Električni doseg ovog modela iznosi do 50 km (WLTP)**. Od sada možete konfigurirati i naručiti svoj Tiguan eHybrid i to u dvije linije opreme: Elegance i R-Line

Spoj električnog motora i TSI motora: električni motor podupire TSI motor od 1,4 l u modusu "Hybrid", djelujući pritom poput dodatnog pojačivača. S obzirom na to da se baterija tokom usporavanja SUV-a puni putem takozvane rekuperacije, u Tiguanu eHybrid možete se i u modusu "Hybrid" neko vrijeme opet voziti isključivo na električni pogon, a time i bez lokalnih emisija. Tako je čak i na velikim udaljenostima dostupno dovoljno električne energije za isključivanje ili podršku TSI motora putem dodatne pogonske sile, ovisno o situaciji. U modelu Tiguan eHybrid moguće je manualno aktivirati "GTE-Mode" - električni motor i TSI motor pritom čine posebno dinamičan spoj. Oba motora zajedno razvijaju maksimalni sistemski okretni moment od 400 Nm.

Električni start: plug-in hibridni pogon razvija sistemsku snagu od 180 kW (245 KS) i programiran je tako da se Tiguan eHybrid može pokrenuti u načinu "E-Mode", pod uslovom da je baterija dovoljno napunjena i da je njezina temperatura iznad -10 °C.

Prikladan za svakodnevnu upotrebu samo sa strujom: Tiguan eHybrid1 može prijeći do 50 kilometara2 u električnom modusu, što je dovoljno za gotovo sve svakodnevne dionice. Pod uvjetom da se dosljedno puni, Tiguan eHybrid mogao bi se upotrebljavati i kao potpuno električni automobil za većinu vožnji tokom godine. A to je izuzetno jednostavno jer se baterija koja je smještena u podnici vozila ispred stražnje osovine puni isključivo na izmjeničnu struju, i to pomoću uređaja za punjenje priključenog na konvencionalnu kućnu utičnicu s maks. 2,3 kW ili na agregat za punjenje odnosno wallbox snage do 3,6 kW.

eHybrid kao "Elegance" i "R-Line": Tiguan eHybrid može se u Hrvatskoj naručiti u dvije linije opreme - "Elegance" i "R-Line". Neke od glavnih karakteristika eHybrid modela su: "Digital Cockpit" (digitalni instrumenti sa specifičnim e-prikazima), sistem "Air Care Climatronic" (3-zonski automatski klima-uređaj) uključujući novu i digitaliziranu jedinicu za rukovanje, multifunkcionalni upravljač od kože s prekidačima za mijenjanje stepena prijenosa za 6-stepeni automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG, ssistem "ACC" (automatska regulacija razmaka), sustav "Front Assist" (podrška kočenja u nuždi), "Lane Assist" (potpora zadržavanja vozila na voznom traku), pomoć pri parkiranju (sprijeda i straga)...

Inovativni pogoni za niže emisije CO2: Volkswagen prihvaća Pariški sporazum o klimatskim promjenama s ciljem da do 2050. godine postane poduzeće neutralno u pogledu emisije CO2. Na tom "putu do nule" Volkswagen je pokrenuo neviđenu ofenzivu električne mobilnosti. Pritom se će prvi put pred publikom pojaviti brojni novi, inovativni električni i hibridni modeli koji će biti dostupni u više serija. 

* Tiguan eHybrid - potrošnja goriva u l/100 km (Novi evropski ciklus vožnje): kombinirana 1,7 - 1,5; potrošnja struje u kWh/100km: kombinirana 14,1 - 13,5; emisije CO2 u g/km: kombinirano 38 - 33; klasa učinkovitosti: A+.

** Potpuno električni doseg utvrđen za varijantu opreme Tiguana eHybrid s najpovoljnijim dosegom prema postupku ispitivanja za osobna i laka privredna vozila koji je usklađen na svjetskoj razini (engl. Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) na valjcima za ispitivanje kočnica. Stvarna, potpuno električna vrijednost dosega prema WLTP-u može se razlikovati ovisno o opremi. Stvarni, potpuno električni doseg odstupa od toga u praksi ovisno o načinu vožnje, brzini, upotrebi komfornih/sporednih trošila, vanjskoj temperaturi, broju saputnika/opterećenju i topografiji.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija verzija može da obezbjedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim